VOIP

  • cloud-1

Když mluvíte o svých představách a požadavcích, posloucháme. Naše služby jsou vám proto šité na míru – ať už chcete využít VoIP, virtuální ústřednu, nahrávání hovorů či něco jiného.

TECHNOLOGICKÉ ZÁZEMÍ

Klasická telefonie, ISDN, VoIP, virtuální ústředna, virtuální fax, VoIP i GSM… V naší nabídce naleznete široké portfolio hlasových služeb.

Společnost Casablanca INT nabízí prostřednictvím vlastní komunikační sítě profesionální hlasové služby určené pro firmy i domácnosti. Rádi vám pomůžeme s výběrem nejvhodnějšího řešení, které bude nejlépe odpovídat vašim požadavkům.

Ke všem typům připojení nabízíme využívání přístupu k webovým portálům (hlasovému i zákaznickému), s možností např. detailního sledování uskutečněných hovorů a mnoha dalšími užitečnými funkcemi.

Mám zájem

Digitální ISDN

Moderní a kvalitní komunikace se službou Digitální ISDN

ISDN (Integrated Services Digital Network), tedy digitální síť integrovaných služeb, je veřejně dostupná, plně digitální síť určená pro moderní, vysoce kvalitní telefonní služby, rychlý přenos dat, přenos fixního i pohyblivého obrazu a rychlou komunikaci pomocí faxu. V rámci jedné přípojky poskytuje řadu komfortních služeb a současně vyšší kvalitu služeb stávajících.

ISDN je světový telekomunikační standard, který umožňuje v rámci sítě digitálních telefonních ústředen přenášet hlas, data a video po digitálních kanálech s kapacitou 64 kb/s. V Evropě včetně ČR se používá norma Euro-ISDN.

V případě zájmu o službu Digitální ISDN nám odešlete nezávaznou poptávku pomocí níže uvedeného kontaktního formuláře. Ve formuláři prosím uveďte své jméno, firmu, telefon a lokalitu, v níž má být služba Digitální ISDN zřízena.

Parametry služby

  • přenos hlasu až ve 30 paralelních digitálních telefonních kanálech
  • přidělení telefonních čísel dle potřeb zákazníka
  • možnost portace čísel od opouštěného operátora
  • instalace a provozování ISDN 2 nebo ISDN 30 linky
  • digitální elektronické výpisy telefonních hovorů
  • doplňkové služby CLIP, CLIR, provolba, blokování hovorů

Výhody

  • profesionální digitální hlasová služba
  • výhodné ceny za volání
  • non-stop dohled a technická podpora
  • doplňkové služby zdarma
  • snadná operativní změna služby
  • přístup do hlasového portálu
Mám zájem

VOIP

VoIP telefon bez paušálu

Nechcete už platit paušální poplatky za domácí telefon? Nabízíme vám alternativní řešení – VoIP. K našemu telefonu potřebujete internetové připojení a telefonní přístroj a můžete začít službu VoIP ihned využívat. Nemáte připojení k internetu a chcete poradit s výběrem telefonu? Zavolejte nám a my vám rádi poradíme, jak na to.

Moderní komunikace VoIP vám prostřednictvím internetu umožní volat levně a spolehlivě. Při návrhu koncových řešení lze použít vlastní zařízení nebo si pořídit některé VoIP zařízení z naší nabídky.

V případě zájmu o službu VoIP nám odešlete nezávaznou poptávku pomocí níže uvedeného kontaktního formuláře. Ve formuláři prosím uveďte své jméno, firmu, telefon a lokalitu, v níž má být služba VoIP zřízena.

Parametry služby

  • Telefonní služby
  • identifikace volajícího
  • přesměrování hovoru
  • podržení hovoru
  • blokování hovoru
  • hudba při podržení hovoru
  • hlasový průvodce
  • Volitelné služby
  • nahrávání hovorů ve formátu MP3
  • elektronický fax
  • hlasová schránka

Výhody

  • moderní služba bez paušálního poplatku
  • vysoká kvalita služby
  • výhodné ceny za volání
  • možnost předplacené služby – kredit
  • přehled o nákladech a volání přes webový portál
  • jednoduché nastavení služby přes web
  • non-stop dohled a technická podpora
Mám zájem

Virtuální ústředna

Virtuální ústředna – moderní řešení pro úsporu nákladů

Služba Virtuální ústředna vám snadno a bez dalších investic umožní nahradit klasickou telefonní ústřednu IP telefony. Jedná se o virtuální ústřednu (tzv. VoIP hostovanou ústřednu), která je fyzicky umístěna a plně spravována v datovém centru Casablanca INT, odkud je napojena do veřejné telefonní sítě.

Virtuální ústředna, kterou zákazník nevlastní, ale pouze si ji pronajímá, poskytuje naprosto stejný komfort a rozsah funkcí jako skutečná pobočková ústředna.

Hlavní výhody virtuální ústředny

  • nemusíte investovat prostředky do nákupu ústředny
  • nemusíte investovat prostředky na zajištění vlastního chodu ústředny
  • nemusíte platit energie, hledat umístění v klimatizovaném racku, pořizovat záložní napájení atd.
  • nemusíte investovat prostředky na zabezpečení technické podpory chodu ústředny
  • nemusíte platit vlastního technického pracovníka, který bude provádět pravidelný servis a rekonfigurace, a pokud už takového pracovníka máte, může ho nechat věnovat se důležitějším věcem
  • nemusíte ústřednu po několika letech vyměňovat z důvodu morálního či fyzického zastarávání
  • můžete jednoduše nechat kapacitu ústředny rozšířit; telefony lze přidávat po jednom až do maximálního počtu linek pro zvolený tarif
  • můžete snadno změnit tarif; tato změna nic nestojí, stačí pouze objednávka, při upgrade virtuální IP ústředny není nutná žádná investice

Parametry služby

  • přesměrování hovoru
  • přepojení hovoru
  • převzetí hovoru ve skupině
  • podržení hovoru
  • blokování hovoru
  • hudba při podržení hovoru
  • hlasový průvodce
  • Volitelné služby
  • nahrávání hovorů ve formátu MP3
  • elektronický fax
  • hlasová schránka
  • jednoduchá IVR

Výhody

  • uživatelsky jednoduché funkce ústředny
  • vysoká kvalita služby
  • výhodné ceny za volání
  • přehled o nákladech a volání přes webový portál
  • jednoduché nastavení služby přes web
  • non-stop dohled a technická podpora
Mám zájem
© Copyright 2013